Skriv til oss

For å sende en sikker melding med personlig informasjon, logger du inn på Mitt Eurocard. Dette for at du som kunde ikke skal sende sensitive opplysninger som kortnummer eller koder via e-post.

LOGG INN

Ring til oss

  • Sperre kort på + 47 21 01 53 20

    Dersom du mistet kortet ditt må du sperre de så raskt som mulig.
    Tlf: 
    21 01 53 20, åpent 24 timer i døgnet.

  • Kundeservice

    Har du spørsmål om kortet ditt, kontakt oss på 21 01 53 20 (hverdager 8.00 - 16.00).

    For å sende en sikker melding med personlig informasjon, logger du inn på Mitt Eurocard, dette for at du som kunde ikke skal oppgi opplysninger som kortnummer og koder via e-post.

     

    LOGG inn

  • Platinumservice

    Har du spørsmål om kortet ditt, kontakt oss på 21 01 53 30 (hverdager 8.00 - 16.00).

    For å sende en sikker melding med personlig informasjon, logger du inn på Mitt Eurocard, dette for at du som kunde ikke skal oppgi opplysninger som kortnummer og koder via e-post.

     

    LOGG INN

     

  • Concierge service

    Tlf: 21 01 53 30 (tast 2)
    Hverdager:  8.00-21.00
    Lørdager:  9.00-17.00

    Concierge service er kun for deg som har platinumkort. Har du spørsmål om ditt kort eller din faktura? Kontakt platinumservice.

  • Spørsmål om reiseforsikring

    Codan Forsikring NUF
    Kontaktes ved oppstått skade på reiseforsikring.
    Tlf: 
    67 22 42 22

  • Spørsmål om ID-forsikring

    Codan Forsikring NUF
    Kontaktes ved oppstått skade på ID-forsikring.
    Tfl: 67 22 42 22

  • Spørsmål om Vertikal Helseforsikring

    Vertikal Helse
    Ved skademelding eller spørsmål om Vertikal Helseforsikring.
    Tlf: 
    23 01 48 00

  • Spørsmål om betalingsforsikring

    AXA
    Ved skademelding eller spørsmål om betalingsforsikring.
    Tlf:  
    800 49 110

  • Spørsmål om ulykkesforsikring

    AXA
    Ved skademelding eller spørsmål om ulykkesforsikring.
    Tfl: 800 49 110

  • Spørsmål om reisekonto

    Tlf: 21 01 53 10
    Hverdager:  8.00-16.00
    Send en e-post til oss

     

Corporate Support

For beslutningstaker/administrator ved spørsmål om eksisterende firmaavtale. 

Dersom du har spørsmål om ditt kort eller dine korttransaksjoner, kontakt kundeservice.

Reklamasjon

Har du ikke fått varene du har bestilt? Har du blitt belastet for et kjøp flere ganger?

Les mer om å reklamere

Har noe gått galt?

Vi jobber selvsagt for at du som kunde alltid skal være fornøyd med oss. Derfor vil vi gjerne vite om noe har gått galt, slik at vi kan hjelpe deg og ikke minst forhindre at det skjer igjen.

Les mer om klage