Innkjøpskonto

Med Eurocard Purchasing Account håndterer du alle nettkjøp på en fleksibel og sikker måte.

Hender det at bedriften må foreta innkjøp av kontorrekvisita, internettannonser eller andre ikke-strategiske kjøp? Med Eurocard Purchasing Account slipper de ansatte å benytte egne kort, og bedriften mottar kun én faktura for alle kjøp. Fakturaen kan også sendes direkte til bedriftens økonomisystem.

Fordeler

  • Ikke et fysisk kort å holde orden på
  • Mulighet for flere innkjøpskonti, for eksempel fordelt på ulike avdelinger og enheter
  • Alle kjøp på én faktura gir bedre oversikt
  • Ved kjøp av flybilletter inneholder fakturaen informasjon om blant annet passasjer, reiserute og avreisedato
  • Fungerer hos alle nettbutikker som aksepterer Mastercard
  • Ingen øvre kjøpsgrense

Innkjøpskontoen er fleksibel – det samme gjelder betalingen. I søknadsskjemaet velger du hvor lang betalingstid du ønsker på fakturaen.

Søk om innkjøpskonto

Søk her (pdf)

Pris og vilkår